.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

.root

Eternal vigilance is the price of liberty. - Wendell Phillips
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)

Gå ner 
+2
SUDO
PinkenFührer
6 posters
Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimetis jun 01, 2010 11:46 pm

https://www.youtube.com/watch?v=PJYxCSXjhLI

Bask in its glory and despair!
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimeons jun 02, 2010 1:45 am

Haha de är guld de videorna!! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimeons jun 02, 2010 3:09 pm

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) 129045137384373916
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Joe-Jimbo

Joe-Jimbo


Antal inlägg : 120
Join date : 10-05-26
Age : 39

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimeons jun 02, 2010 7:24 pm

[ha'ha:]!

http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/europe/10212890.stm

Så vad händer nu? Är det krig? Igen?
Till överst på sidan Gå ner
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 14, 2010 10:06 am

https://www.youtube.com/watch?v=JOKCjFyDTq8

Video för Microsoft Kinect formerly known as Natal.
Ser det inte... roligt... ut..... *kaskadspyr över den hälsosamma amerikanska helylle-familjen*


Senast ändrad av PinkenFührer den mån jun 14, 2010 12:57 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Joe-Jimbo

Joe-Jimbo


Antal inlägg : 120
Join date : 10-05-26
Age : 39

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 14, 2010 10:42 am

Det enda som dövar smärtan i mina ögon är smärtan i mina öron. "Go, mum!". Jag hatar Microsoft.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 14, 2010 4:26 pm

Hahahahaha! Jag ser fram emot det. Att stå och hoppa som en jävla idiot för att spela ett jättesugigt forsränningsminispel i fable 3. Det spelvärlden har missat är att man (läs jag) inte spelar tvspel för att visa andra hur häftig man själv är utan lura sig själv att man är lika häftig som karaktären man spelar.
Guitarherospelen bryter regeln på ett uppfriskande sätt. Singstar gör det inte.
Natal. Not so much. Jag vill inte se mig själv när jag spelar tvspel. Jag spelar för att komma bort ett tag.

Vad hände med de få saker som faktiskt såg lite roligt ut med Natal? Som målargrejen eller... nej det var nog den, men det såg faktiskt ganska kul ut.

Snart har jag fått i mig kaffet och kan vara vitsig och rolig istället för ranting. Då kanske jag skriver ett till svar.
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Joe-Jimbo

Joe-Jimbo


Antal inlägg : 120
Join date : 10-05-26
Age : 39

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 14, 2010 7:11 pm

Okej, jag kanske tar den här tråden till en ny lägstanivå nu. Men är inte det här bara för roligt?

http://britishjewishstudies.org/
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 21, 2010 12:31 pm

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) 129161796644931043

...sååå...

Hellsing-cosplay, eller reklambild för Sultanens puffra?
Till överst på sidan Gå ner
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 21, 2010 12:49 pm

Sultanens gewehr är lite kortare men det andra ser ganska rätt ut... speciellt tjejen.
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 21, 2010 1:19 pm

Standardtillbehör, två års garanti.

Annars kanske fickvarianten passar herrn:

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) 600holdgun

Pfeifer-Zeliska .600 Nitro Express Magnum heter skjutjärnet på bilden. Vad gubben heter vet jag inte, men det är ju ingen tjej, så det kanske inte gör nåt?
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 21, 2010 4:53 pm

SOMG! Ge mig den revolvern! Eller. Ge den revolvern till en designer först och SEN till mig. Very Happy Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 21, 2010 7:59 pm

Nej nej nej... ge den revolvern till Joan, förstås.
Till överst på sidan Gå ner
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimetor jun 24, 2010 10:38 pm

Ännu en random sak; om ni har en dator som ni spelar på och har Steam så bör ni kolla in det nu..... dom har en SJUK mängd sales just nu.

Köpte just ett game pack som skulle kostat 630 Euro för 75...


[img]http://yfrog.com/emargbllfdfggj[/img]
Till överst på sidan Gå ner
Joe-Jimbo

Joe-Jimbo


Antal inlägg : 120
Join date : 10-05-26
Age : 39

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 28, 2010 1:01 am

Noirsons försäljarådra pulserar utom kontroll. Fick detta av honom på mejlen:

hi,
how are you ?
Just received my Chanel handbags from this website. www.fad77.com much cheaper than others and high quality. if you would like to get one,you can check it out.They have many other items .
Regards

XXXX

Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jun 28, 2010 1:09 am

Haha vi har alla fått den tror jag.

Noirson, har du några tips att dela med dig av? Jag fick en schysst sportbag av Tysk som gärna ser ett mode-lejons ömma hand. Razz
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimesön jul 04, 2010 1:16 pm

Till överst på sidan Gå ner
Mr Teal

Mr Teal


Antal inlägg : 18
Join date : 10-06-03
Age : 43
Ort : En otrevlig blandning av Motala och Oxelösund

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jul 05, 2010 6:10 pm

Awesome.. Måste se till att jag lirar fyran först.

BTW kolla in denna.
https://www.youtube.com/watch?v=yJGThaGdR80
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimemån jul 05, 2010 8:30 pm

Tips? Nej, (arbets)livet vill mig illa och mina tips är slut. Skicka nya till info@fad77.com eller regga dig själv en färsk f-skattsedel så kommer jag snart och berättar varför just du ska få ringa för 0:- / minuten! Har du tur kanske jag gör en specialare och skickar med en ny Nokia för 1:-!

SIMON! Jag åker 620 17.40 (eller nåt sånt) imorrn, ses vi på den?

Åh, förresten. Namntävlingen avslutas imorrn. Skickar nån in ett bidrag efter det här meddelandet, låt mig veta manuellt.
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimeons jul 07, 2010 8:14 pm

Det stavas åldersnoja. Lilleman: Gläd dig medan det varar, imorgon är det för sent!

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Funny-celebrity-photos-harry-potter-old
Till överst på sidan Gå ner
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimeons jul 07, 2010 8:55 pm

Oh god! Im fuckin OOOLD!
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimetor jul 08, 2010 12:25 pm

Som utlovat, streckfigurer med Mantis-referens:

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) WrQyAVkF0GtxBGbQ2J2

Det finns en hel serie merchandise på temat också: http://www.cafepress.co.uk/orderofthestick/6985506
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimetor jul 08, 2010 4:07 pm

Haha merchandisen var söt och talande. Vad hände med den första "länken"?
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimetor jul 08, 2010 10:24 pm

Den ville inte vara med. Här återfinns strippen.

Dessutom verkar bilden dyka upp slumpartat vid laddning.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitimelör jul 17, 2010 12:46 am

ingame talk is ingame...

delade och flyttade tråden...
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Sponsored content





Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 3Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
.root :: /lobby :: /misc.dir-
Hoppa till: