.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

.root

Eternal vigilance is the price of liberty. - Wendell Phillips
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Skepparna invaderar!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Skepparna invaderar! Empty
InläggRubrik: Skepparna invaderar!   Skepparna invaderar! I_icon_minitimeons jun 02, 2010 1:09 pm

De senaste dagarna har jag sett Linkan och Mjölby fullkomligt anstormas av Skeppare, uppslupna och högljudda i sina vita mössor tar de snabbt över nejden. Jag vet inte om jag kan ta mig till nästa spelmöte, det beror helt på om jag kan kartlägga deras rörelser och ta mig förbi deras täta patruller gata upp och gata ner. Håll tummarna för mig, jag fruktar det värsta: Tvångsrekrytering till de lägre däcken.

Grattis på förhand Lilletron! Njut medan du kan, inom kort står du på ett sugigt jobb och undrar vad som hände. Men fram till dess: Heut ist dein Tag! Hurra! cheers
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Skepparna invaderar! Empty
InläggRubrik: Sv: Skepparna invaderar!   Skepparna invaderar! I_icon_minitimeons jun 02, 2010 2:41 pm

Agent SUDO påbörjar ikväll operation "Jailbait", efter viss förberedelse. Vidarebefordrar intel as it comes. Vissa mönster redan igenkända. Hotbild: Låg. Organisation: Extremt låg till Medel (detta verkar fluktuera mellan olika celler).

Oh yeah... Hate to tell you like this, men jag ska till Vadstena ikväll. Ingen träning för mig med andra ord. Ingen simning iaf. bounce
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Skepparna invaderar! Empty
InläggRubrik: Sv: Skepparna invaderar!   Skepparna invaderar! I_icon_minitimeons jun 02, 2010 3:33 pm

Uppfattat, jag tar markservicen, du når mig på sedvanlig kanal och kryptering. Lycka till med operationen!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Skepparna invaderar! Empty
InläggRubrik: Sv: Skepparna invaderar!   Skepparna invaderar! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Skepparna invaderar!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
.root :: /lobby :: /misc.dir-
Hoppa till: