.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

.root

Eternal vigilance is the price of liberty. - Wendell Phillips
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Angående förändringar på forumet:

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Angående förändringar på forumet: Empty
InläggRubrik: Angående förändringar på forumet:   Angående förändringar på forumet: I_icon_minitimeons okt 06, 2010 12:53 pm

Jag kommer, förutom de förändringar som redan skett också stänga /host och /metahost för gäster.

Ni måste alltså från och med nu logga in för att kunna läsa dessa.

Detta av flera anledningar, men framförallt:

Jag använder mig av bilder jag inte alltid har kollat om jag har spridningsrättigheter för. De hittas allt som oftast på internet via Googles bildsök och jag försöker mangla dem så hårt jag kan i Photoshop för att eventuella personer på bilderna inte ska känna sig uthängda eller på annat sätt förföljda.

För att ytterligare stärka säkerheten för eventuella arbetsplatser.

För att vi är rollspelare och därför slutna och associala små as som inte tycker om publik när vi spelar och kring vårt spelande och detta är främst för att vi inte får betalt för det eftersom vi alla är horor innerst inne. (Noirson och undertecknad främst av alla. Pink är inte en hora utan en glädjeflicka. Stor skillnad. Silver är bara glad och Teal är bara en flicka. Joe är en sällskapsdam.)
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Angående förändringar på forumet: Empty
InläggRubrik: Sv: Angående förändringar på forumet:   Angående förändringar på forumet: I_icon_minitimeons okt 06, 2010 4:04 pm

Det finns inte tillräckligt glada smileys för att illustrera vad den sista paragrafen där gör med min arbetsdag. Kung!
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Angående förändringar på forumet: Empty
InläggRubrik: Sv: Angående förändringar på forumet:   Angående förändringar på forumet: I_icon_minitimeons okt 06, 2010 10:22 pm

Jesus tittyf***ing Cinnamon! Det är vackert! Dystopiskt ösregn viner i min skalle!
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Angående förändringar på forumet: Empty
InläggRubrik: Sv: Angående förändringar på forumet:   Angående förändringar på forumet: I_icon_minitimeons okt 06, 2010 10:26 pm

Det gläder mig att du tycker om det. Smile Jag blev riktigt nöjd själv faktiskt. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Angående förändringar på forumet: Empty
InläggRubrik: Sv: Angående förändringar på forumet:   Angående förändringar på forumet: I_icon_minitimeons okt 06, 2010 10:43 pm

Hmm, när jag uppdaterade sidan kastades jag in på http://shadowlands.darkbb.com/

Nu verkar det funka igen. Skumt.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Angående förändringar på forumet: Empty
InläggRubrik: Sv: Angående förändringar på forumet:   Angående förändringar på forumet: I_icon_minitimeons okt 06, 2010 10:48 pm

Yeah... Du upplevde just forumets reenactment av the crash 2.0... Wink

Nej jag "testade en grej" och råkade som hastigast byta namn på forumet. Tio minuter av kaos uppstod och sedan löste jag problemet.

Anledningen till att jag testade var att jag ville kolla om vi är stuck med Shadowlands nu eller om vi kan byta. Det kan vi. Så om vi t.ex. ska spela en fantasykampanj så småningom eller bara känner att vi tröttnar på Shadowlands så finns det möjlighet att byta.

Hoppas bara att allt följde med tillbaka... Sorry än en gång. Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Sponsored content





Angående förändringar på forumet: Empty
InläggRubrik: Sv: Angående förändringar på forumet:   Angående förändringar på forumet: I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Angående förändringar på forumet:
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
.root :: /lobby :: /announcements :: /herald.dir-
Hoppa till: