.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

.root

Eternal vigilance is the price of liberty. - Wendell Phillips
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)

Gå ner 
+2
SUDO
PinkenFührer
6 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
FörfattareMeddelande
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimetor nov 11, 2010 5:26 pm

Hehehe...

Ja. Jag är trots allt här själv. Wink
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimetor dec 23, 2010 8:59 pm


God jul, jag önskar er alla.
Roligt, i Motala, ni får ha det!



Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Santa3


Till överst på sidan Gå ner
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån jan 10, 2011 2:47 pm

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Youcanthideforever

Kan appliceras till dom flesta npcer vi stöter på.
Till överst på sidan Gå ner
Silver
SUDO-Sidekick.
SUDO-Sidekick.
Silver


Antal inlägg : 76
Join date : 10-08-04

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimeons mar 02, 2011 11:09 pm

Den utlovade länken till den politiskt korrekta och fördomsfria serien
Scandinavia and the World.

http://satwcomic.com/
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån mar 07, 2011 3:04 pm

Jag, som inte använder fejan, lägger upp info om skräddargrejen på torsdag här istället:

"
Skräddaren Jack från Thailand kommer till LINKÖPING!!!

Tid
den 10 mars · 13:00 - 22:00
Plats
Salecom i Linköping AB
Drottninggatan 19
Linköping, Sweden
Skapad av
Mickey Carlsson
Mer info
Hej!

För alla er som inte varit i Thailand än eller ska dit snart, finns chansen till snygga skräddarsydda kläder i toppkvalité till riktigt låga priser.

Torsdagen den 10 Mars kommer skräddaren Jack till Sverige från Thailand, och kommer att befinna sig i Linköping från ca kl 13:00-22:00.
...
Han kommer då att ta alla mått som behövs på er som vill skräddarsy kläder som ex. kavajer, kostymer, klänningar, västar, skjortor, jackor, byxor osv.

Har DU ett favoritplagg som sitter bra så ta gärna med det så kan han utgå ifrån det. Tygprover samt kataloger med olika kläder kommer att finnas på plats för er som inte vet vad ni vill sy upp. Annars går det bra att ta med egna bilder/kataloger.

Ni alla välkomna på detta evenemang och ta gärna med dig fler vänner som också är intresserade, är det så att du inte vill sy upp något så sparar Jack alla dina mått för att vid senare tillfälle kunna sy upp kläder till dig ifall du kommer på något som du vill ha senare, mailkontakt samt telefonnummer till Jack får du på plats.

Fördelarna är såklart många men framförallt är detta en kanonmöjlighet för dig som vill ha kläder som passar just DIG och som inte alla andra har.

Betalning sker delvis plats alternativt betalar du via kort som kommer att dras så fort dina kläder är klara. Därefter skickas kläderna från Thailand till Sverige. Som tidigast kan du ha dina kläder klara ca 2-4 veckor efter Jacks besök här beroende på hur många beställningar han får in.

Ber er alla som vill komma på detta att gärna ringa, smsa:a mig på nummer 0735-996000 eller skriv här snarast möjligt en tidpunkt som passar er och hur många ni är? så att inte alla kommer på en gång. Från ca kl 13-22:00 kommer Jack finnas på plats.
"

Ni kan ju skriva en rad på Mickeys siad, om ni orkar. Det verkar som att Robin och Ulle är intressenter, eller?

EDIT: Ja, om ni svarar här inklusive möjliga besökstider, så kan jag förstås anmäla er. Snarast möjligt är givetvis bra. jag jobbar till 17.00, men det kommer nog springas en del i vilket fall den dagen.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimeons mar 09, 2011 2:11 pm

Jag kan när som helst på torsdag, men föredrar efter fem. Jag är dock inte helt bekväm med att pynta i förskott. Mest eftersom jag inte har pengar kvar att betala i förskott. Vilka summor rör det sig om?
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimeons mar 09, 2011 2:59 pm

Efter jobbet funkar utmärkt. Om inte annat kan vi dricka kaffe och snacka skit om det blir köbildning.

Jag tror det kommer kunna betalas i efterhand. "Delvis på plats" är en lite luddig formulering. Jag har hört summor i stil med 200-250 för en skjorta, tredelad kostym strax över tusenlappen osv. Tänk Dressmann/HM/MQ.
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån mar 21, 2011 1:25 pm

Akustisk trance, lite i samma stil som Aphex Twins didgeridoospel.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån mar 21, 2011 4:31 pm

Somg...
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Joe-Jimbo

Joe-Jimbo


Antal inlägg : 120
Join date : 10-05-26
Age : 39

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån mar 21, 2011 9:50 pm

aaaaaaaAAAAAAAAAAAA!!
Till överst på sidan Gå ner
Joe-Jimbo

Joe-Jimbo


Antal inlägg : 120
Join date : 10-05-26
Age : 39

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån mar 21, 2011 9:50 pm

Don't miss out!

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 MaltaCon2+LOGO+BG+for+Blog
Till överst på sidan Gå ner
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån mar 21, 2011 10:57 pm

My god.... killen kan har minst 4 i i att spela gitarr iaf.
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån mar 28, 2011 3:28 pm

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Fat-birthday-l

PINK!

Grattis, gamle man!

Hurra!
Hurra!
Hurra!
Hurra!
Till överst på sidan Gå ner
Joe-Jimbo

Joe-Jimbo


Antal inlägg : 120
Join date : 10-05-26
Age : 39

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimemån mar 28, 2011 3:58 pm

En tjuniofaldig lever, hipphipp!
Till överst på sidan Gå ner
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimetis mar 29, 2011 2:44 am

Hmm... om jag inte var en mångårig 4channare kanske jag skulle hajat till av bilden men nu är min reaktion bara att vråla "MAN THE HARPOONS!"

I think i need help ;_;
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimeons mar 30, 2011 9:24 am

*biter mig själv i tungan så hårt att den blöder*
Måste. Vara. Snäll.

Very Happy

Grattis pink! 20 karma trillar in förr eller senare. Inte för att du lider brist. När spenderade du karma sist?
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitimeons mar 30, 2011 4:11 pm

Jag spenderade nästan hundra karma för bara 2 veckor sen. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)   Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit) - Sida 3 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Wait.... what? (eller den där jävla tråden med random sheit)
Till överst på sidan 
Sida 3 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
.root :: /lobby :: /misc.dir-
Hoppa till: