.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

.root

Eternal vigilance is the price of liberty. - Wendell Phillips
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Tävling, igen.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimetis jun 22, 2010 1:50 pm

I tävlingstråden nämner SL nåt om att han skulle bli en glad katt om vi använder vår forumkarma till nåt konstruktivt, så här kommer den hett efterlängtade namngivningstävlingen!

Som bekant har minst en av gruppens medlemmar hamnat i det välsignade tillståndet som pekar fram mot storkbesök, och givetvis skulle det aldrig falla mig in att hålla övriga gruppen utanför. Så här tänkte jag:

1. Ni skickar in förslag på namn till den blivande nya medlemmen av ätten Pascal. Alla förslag kommer tas i beaktande. Alla får vara med. Eventuella spelvärldsmässiga, (populär)kulturella eller interna referenser får gärna förklaras, för vårt gemensamma nöje. Skicka in så många förslag ni törs, jag läser alla!

2. Det förslag jag faller mest för blir officiellt antaget, och deltagaren som ligger bakom det vinnande bidraget får min ackumulerade karmapott! Godkänner SL detta?

3. Det förslag som får mig att LOL:a mest vinner sisådär 10000 kcal från Lundby eller Catania, beroende på vistelseort vid tillfället.

Tävlingen avgörs vid spelningen näst-nästa vecka, dvs. femte eller sjätte juli. jag vill ha in förslagen senaste förevarande sändag, fjärde juli.

Gnugga geniknölarna, och låt låtsasfranskan flöda! Tjohoo!
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimetis jun 22, 2010 5:17 pm

Det kan underlätta om vi får veta vem som är far, men schysst reaction! (Bra initiativ. Fuck it. Jag behöver kaffe.)

Haha jag godkänner allt. Du får fan GE bort dina karma om du vill. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimetis jun 22, 2010 5:33 pm

testerna borde komma vilket spelmöte som helst.

Karma mot öl, där du SL! Tänkt på den?
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimetis jun 22, 2010 6:09 pm

Jag tänker alltid på öl och betalar alltid god karma för brewskies... Wink
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimeons jun 23, 2010 1:39 am

Som tidigare sagts så är Leon mitt förslag på pojknamn och eftersom du själv sa Nikita så får jag föreslå.... hmmm.... aha!

Quiniu. Your daughter shall be named after the chinese god of music!

Qiuniu decorates musical instraments because he loves music. In another story, Pulao and Qiuniu were the same dragon, called Pu-Lao. He did nothing but make monsterous noises all day, to the point of the local villagers summoning the dragon king, his father, to speak to him. The dragon king observed that his son did not have a bad voice, it just needed to be tamed. Now he adorns musial instruments and bells, assuring their sound will be loud and true.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimeons jun 23, 2010 3:10 am

Pink. Jag antar att du kan uttala det. Razz Annars kommer vi få ett helvete när fransyskan ska kalva. ;D

På det temat måste jag föreslå Susan-O, den japanska stormguden.

Åandrasidan. Om hennes dotter ska döpas efter en manlig musikgud så röstar jag för Jimi. afro

And you have all failed. Den här tråden är game-relaterad. ERGO flyttar jag den till /host/global.dir
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimeons jun 23, 2010 9:34 am

Det uttalas (och lär nog ofta förkortas till, passande nog) Quinn med Ju på slutet.
Till överst på sidan Gå ner
Mr Teal

Mr Teal


Antal inlägg : 18
Join date : 10-06-03
Age : 43
Ort : En otrevlig blandning av Motala och Oxelösund

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimeons jun 23, 2010 12:29 pm

Vad sägs om Steve??

http://www.the-gutters.com/comic/1-lar-desouza

Jag tyckte att serien var rolig i allafall
Till överst på sidan Gå ner
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimetor jun 24, 2010 10:17 pm

Cuinn-jeux eller Sy-saun-aux bland flicknamnen, bravo! Jag gillar!

Leon och Steve får också mitt gillande för de populärkulturella referenserna.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimemån jun 28, 2010 3:12 pm

Men inte Jimi!?

Pft!
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimetis jun 29, 2010 10:15 pm

Försök uttala "Jimi" på tillgjord fransdk dialekt. Det låter ju exakt likadant!

Simon! Lilleman! Vill inte ni ha 40-and-counting karma?
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimetor jul 08, 2010 4:10 pm

Ska vi anse den här tråden som avslutad? Vilket var det vinnande bidraget? Jag är konfys.
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimetor jul 08, 2010 11:44 pm

Ja, tråden kan stängas. Pink vann.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimefre jul 09, 2010 4:46 am

Glädje! Smile

Må spelare Pinkenführer inkassera vid pass 51 Karma, att användas vid behag och tillfälle av honom valt. I denna kampanj eller nästa.

Må spelare Noirson inkassera 25,5 Karma, att använda på precis samma premisser, som belöning för initiativet. (Och det faktum att HANS tävling fick uppmärksamhet... scratch )

[medreservationföreventuellomräkningskursberoendepåkostnadochkarmavärdevidsystembyte] study
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimefre jul 09, 2010 5:34 pm

...observetaatteventuellaskyldigheterfråndinnuvarandeoperatörkvarstårefternummerflyttenochattdudärförkanfåensistaslutfaktura...
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitimeons aug 04, 2010 4:26 am

merumerumerumerumerumerumerumerumerumerumerumerumerumerumerumerumeru
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Sponsored content





Tävling, igen. Empty
InläggRubrik: Sv: Tävling, igen.   Tävling, igen. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tävling, igen.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
.root :: /lobby :: /announcements :: /herald.dir-
Hoppa till: