.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Välkommen. Vi uppskattar alltid er närvaro och ert engagemang.
.root
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

.root

Eternal vigilance is the price of liberty. - Wendell Phillips
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitimeons jun 23, 2010 7:14 pm

Min gamla tävling är skrotad. Ledsen ni som faktiskt försökte vinna den, men det är en ny giv.

Här är den nya:

Jag och Pink har tangerat Flamewarets gräns kring huruvida adepter är ÜBER eller inte.

I'm CALLING YOU OUT!!!


Reglerna:

Skapa VAD FAN NI VILL för priosystemet + 300 KARMA. Deltaware, bioware, cultured, pengar, moddade vapen, vad fan ni vill så länge det är INOM RAMEN FÖR SPELARKARAKTÄRER.

Alltså:
Inga vampyrer
Inga cyberzombies
Inga drakar
Inget annat ur en skum bok som släpptes i två exemplar från ett fristående tryckeri under en filt i madrid.
Inte heller från bakom en stolpe i Bonn.


Pengar får ni spendera hur mycket ni vill.

Här är segern: VINNER DEN TVÅ AV TRE RONDER MOT MIN ADEPT VINNER SKAPAREN MIN KARMA!!!

HELL! FÅR DEN ALLA TRE RONDERNA DUBBLAR JAG VINSTEN!!

Jag har character generator för den som vill ha!

First contender: PINKENFÜHRER!!!

ALLA KARAKTÄRER KOMMER POSTAS SOM HTML PÅ FORUMET FÖR ALLAS BESKÅDAN INNAN MATCHERNA.

Title Defender:

Red Queen

Contenders:



Senast ändrad av SUDO den fre jul 09, 2010 4:58 am, ändrad totalt 4 gånger
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
PinkenFührer

PinkenFührer


Antal inlägg : 123
Join date : 10-05-24
Age : 42
Ort : Gamla goa Motala.

PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: Sv: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitimeons jun 23, 2010 8:12 pm

Gief char gen!
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: Sv: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitimetor jun 24, 2010 12:54 am

Hur går det? Kommer du någonstans?
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: Sv: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitimetor jun 24, 2010 10:11 pm

Cyberzombier går väl att göra spelarkaraktärer av? Det ska stå i M&M (eller Shadowtech, eller så såg jag det under ett lakan i Prag).

I mån av ork får jag väl dra ihop en egen Adept att spöa din med.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: Sv: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitimefre jul 09, 2010 4:57 am

Haha! Jag skulle uppskatta fighten, men tror jag behöver klargöra syftet.

Syftet med fighten ifråga är att på HÖGST VETENSKAPLIG GRUND *host* *host* *hack* *weez* undersöka huruvida Adepter är mer Badass än andra "klasser" på hög nivå.

Det skulle vara galet kul att köra en honest to god Dragonball Z fight mellan två 300-karma adepter, men jag vill helst se andra koncept för vetenskapens skull. Emellertid. Eftersom ingen verkar ta upp handsken så antar jag att en annan adept är bättre än "Inställt på grund av möss".

Evil or Very Mad


Det är också därför jag inte vill se cyberzombier och slika drägg i ringen. De är, i längden, ospelbara som sp:er...
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: Sv: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitimefre jul 09, 2010 5:02 am

Vidare: Ser jag ingen utmanare innan månadsskiftet anser jag ämnet AVGJORT och KLUBBAT.

Vill ni bevisa att Adepter är balanserade är det NU ni har er chans.

Come 1st of August, and no contender in sight, I'll hear nothing of it.
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Noirson

Noirson


Antal inlägg : 194
Join date : 10-05-24
Age : 40
Ort : Mjölby

PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: Sv: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitimelör jul 10, 2010 12:04 pm

På så vis. Då ska jag, i mån av ork och karmakåtness (brukar funka bra) spåna på ett annat koncept. Klurar lite på "Million nuyen heavy weapons dude" eller "Elementals, my dear Warlockson". Knappast nåt klart till nästa möte, kanske, kanske nästnästa.
Till överst på sidan Gå ner
SUDO
SuperUser
SuperUser
SUDO


Antal inlägg : 296
Join date : 10-05-23
Age : 40
Ort : Hanc

PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: Sv: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitimeons jul 14, 2010 2:37 pm

Det vore välkommet. Skulle vara kul att testa om min teori håller.

Men det verkar vara lite som jag och pink misstänkt. Den som får in första träffen vinner, men så är det ju oavsett karmanivå nästan.
Till överst på sidan Gå ner
https://shadowlands.swedishforum.se
Sponsored content





PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! Empty
InläggRubrik: Sv: PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!   PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
PRIZEFIGHTER!!! HEAR ME CONTENDERS!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
.root :: /lobby :: /announcements :: /herald.dir-
Hoppa till: